E-Ticaret Hizmetleri

E-Ticaret piyasasında genel anlamda bir paket satışı mevcuttur. Ancak bizim tercihimiz ve yaklaşımımız her ürünün ve ürün grubunun kendine has sunumunun yapılması ve buna göre dizayn edilmesidir. Bir gıda satıcısı ile mobilya satıcısı aynı alt yapıyı ve tasarımı kullandığında basma kalıp sonuçlarla karşılaşabilir. Bu noktada, bu işte başarılı olma ya da olmama durumu gibi bir sonuç çıkartabilir. Profesyonel grafik tasarımcılarımız sizi dinleyerek en doğru sonuca ulaşmayı hedeflemektedir. Profesyonel bir dokunuşla beraber uygulanan geniş perspektif de çok farklı sonuçlar doğurabilir.

E-ticaret çözümlerimiz ile sanal mağazanızı oluşturmak şimdi çok daha kolay!
Birbir e-ticaret çözümleri ile hiçbir alt yapı ve yazılım bilgisine ihtiyaç duymadan firmanızın internet üzerindeki mağazasını oluşturabilir ve çok kısa bir sürede tüm dünyaya ürünlerinizi pazarlayabilirsiniz.

Rakiplerinizinden bir adım önde olun!
Teknolojinin avantajlarından yararlanıp, E-ticaret ile ürün ve hizmetlerinizin internet üzerinden pazarlamak istiyorsanız; başvuru formumuzu doldurun, sizi arayalım ve firmanız için en uygun e-ticaret çözümlerini size sunalım.

Devir E-ticaret Devri!

e-ticaret

Bizi Şimdi Arayın
0212 951 05 03

E-Ticaret Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

E-ticaret müşteri, tedarikçi ve iş ortaklarınız ile internet üzerinden iletişim kurduğunuz, satış, satın alma ve ödeme işlemlerini internet üzerinden gerçekleştirdiğiniz ekonomik faaliyetlere verilen genel isimdir.

Ürün

E-ticarete başlamak için, öncelikle internet üzerinde satacağınız ürün ya da hizmetin ne olacağına ve sizi farklı kılacak olan satış fikrine karar vermelisiniz. İş süreçleriniz ve satış stratejileriniz bu ürün / hizmet ve fikir üzerinden gelişecektir.

Planlama

E-ticaret bir satış platformudur. Mevcut şirketiniz üzerinden fatura keser ve ödeme kabul edersiniz. Tüm ticari sorumluluğunuz şirketiniz üzerinden gerçekleştirilir. Başarılı bir e-ticaret sitesi oluşturabilmek için planlama hayati önem taşır. Planlama aşamasında netleştirmeniz gereken temel unsurlar şunlardır:

  • Tedarik SüreciHedefiniz sunduğunuz ürün ya da hizmeti en kısa zamanda, en sağlıklı biçimde ve kusursuz olarak müşterinize temin etmek olmalıdır.Bu hedefe ulaşmak için satmak istediğiniz ürünün, sipariş sonrasında nasıl temin edileceğini ve teslim edileceğini belirleyin. Stok tutabilir ya da akıcı bir satış prensibini benimseyebilirsiniz.
  • Fikir süreciÜrün ya da hizmetinizi hedeflediğiniz kitlelere satabilmek için fark yaratan özelliğini öne çıkarmanız gerekir.Bu fark; size özel, kolay ulaşılamayan bir ürün ya da hizmeti sunmak, cazip ödeme koşulları ve kampanyalar olabilir.Tüketicinin sizi tercih etmesini sağlayacak fikirleri ortaya koyduğunuz zaman hedefinize ulaşma yolunda önemli bir adım atmış olursunuz.
  • Ödeme yöntemleriE-ticaret, yalnızca bir aracı platformdur. Müşterilerden alınan ücret şirketinizin hesaplarına aktarılır.Araştırmalar e-ticarette en büyük sorunun tarafların birbirlerinin kimlikleri ve yetkilerini kontrol etmekte yaşadıkları zorluk olduğunu ortaya çıkarmıştır.Tüketicilerinizin aklındaki soru işaretlerini silmek için siteniz için gerekli olan güvenlik sertifikalarını almalı, yetkisiz kişilerin Internet ortamında kredi kartlarını kullanmasının önüne geçen güvenli ödeme çözümleri kullanmalısınız.
  • Internet üzerinden çalışan sistemlerin desteğini arkasına alarak işinizin işleyiş şeklini değiştirir ve hızla değişen pazar teknolojisindeki yerinizi almanızı sağlar.
  • Geleneksel pazarlama yöntemleri ile yapamayacaklarınızı gerçekleştirmenize olanak tanır.
  • Interneti işinizin en önemli sunum alanlarında biri haline getirir.
  • Pazarlama alanınızı genişleterek nakit akışı sağlayan yeni bir alan yaratır.
  • Kullanıcıların ürün ve servisleriniz hakkında daha kolay ve hızlı bilgi edinmesini sağlar.
  • Satıcı ve alıcıların birbirleriyle buluşmalarını kolaylaştırır.
  • Müşteri kitlenizle daha hızlı ve güvenilir ilişkiler kurmanıza yardımcı olur.
  • Daha yeni, değişik ve geniş hizmet ve müşteri ağı oluşturmanızı sağlar.
  • İşlemlerin otomasyonu, hızlı bilgi akışı ve veri tabalarınızın tek merkezde toplanması yoluyla zaman ve para tasarrufu sağlar.

Stoksuz e-ticaret yani dropshipping, direkt üreticiden veya toptancıdan mal tedarik ederek tüketiciye ulaşmasını sağlamak suretiyle yapılan bir ticaret şeklidir. Internet üzerinden para kazanmanın en cazip yollarından birisi olan stoksuz e-ticaret; stok tutma ve nakliye gibi ağır sorumluluklardan kurtulmanızı sadece satış ve pazarlamaya odaklanmanızı, belirlediğiniz kâr marjı üzerinden satış yapmanızı sağlar.

  • Dropshipment için seçtiğiniz firmayı çok iyi araştırmalısınız.
  • Firmanın gerçekten toptancı mı, yoksa aracı mı olduğunu bilmeniz gereklidir. Aracı bir firma olması durumunda, o firma da kâr koyacağı için, kâr marjınız düşer.
  • Seçtiğiniz mallar için daha ucuz fiyat veren firmalar olup olmadığını mutlaka araştırın.
  • Anlaşma yaptığınız firma ile tüm masraflar ve ödeme koşulları hakkında mutlaka görüşün ve alınan kararları yazılı olarak belgeleyin.
  • Birlikte çalışacağınız firmanın nasıl nakliyat yaptığını ve hangi nakliye firmaları ile çalıştığını araştırın. Güvenilir nakliye firmalarını tercih edenler sizin de tercihiniz olmalı.
  • İade politikalarını netleştirin. Müşterilerinizin herhangi bir nedenden dolayı ürünlerini iade etmeleri durumunda sorun yaşamak istemiyorsanız iade politikalarını netleştirin. İade bedelini tahsil etmeniz önemlidir.
  • Internet üzerinden çalışan sistemlerin desteğini arkasına alarak işinizin işleyiş şeklini değiştirir ve hızla değişen pazar teknolojisindeki yerinizi almanızı sağlar.
  • Geleneksel pazarlama yöntemleri ile yapamayacaklarınızı gerçekleştirmenize olanak tanır.
  • Interneti işinizin en önemli sunum alanlarında biri haline getirir.
  • Pazarlama alanınızı genişleterek nakit akışı sağlayan yeni bir alan yaratır.
  • Kullanıcıların ürün ve servisleriniz hakkında daha kolay ve hızlı bilgi edinmesini sağlar.
  • Satıcı ve alıcıların birbirleriyle buluşmalarını kolaylaştırır.
  • Müşteri kitlenizle daha hızlı ve güvenilir ilişkiler kurmanıza yardımcı olur.
  • Daha yeni, değişik ve geniş hizmet ve müşteri ağı oluşturmanızı sağlar.
  • İşlemlerin otomasyonu, hızlı bilgi akışı ve veri tabalarınızın tek merkezde toplanması yoluyla zaman ve para tasarrufu sağlar.

E-Ticaret Sitenizi Kurarken Bunlara Dikkat Edin!

  • Sık Sorulan Sorular bölümünü geliştirerek her sayfaya link olarak yerleştirin.
  • E-Ticaret ile ilgili genel bilgi ve haberlerin bulunduğu Elektronik Ticaret Bilgi Merkezi kurun.
  • Ürün destek bilgisi için her sayfaya ya da bilgi merkezine link vermeyi ihmal etmeyin.
  • Satıcı ile ilgili bilgiler alıcının güvenini artırır. Ticari isim, şirket profili, çözüm ortakları ile ilgili tanıtıcı bilgileri ve iletişim bilgilerinizi müşterilerinizle paylaşın.
  • Müşteriniz kimden ürün ve hizmet satın aldığı ile ilgili bilgilere sitenizden kolaylıkla ulaşmalıdır. Site tasarımınızı yaparken bunu göz önünde bulundurun.
  • Müşterinize yaptığı alışverişin hangi hukuka tabi olduğunu açıklayın.
  • Sattığınız mal ve sunduğunuz hizmetler ilgili sınırlayıcı bilgileri müşteriniz kişisel bilgilerini girmeden, ürün / hizmet seçimini yapmadan önce verin.
  • Satışını yaptığınız tüm mal ve hizmetlerin detaylı açıklamalarını site üzerinde verin.
  • Müşterilerinizin bilgiye en kısa yoldan ulaşmasını sağlamalısınız. Bu nedenle sitenizde mutlaka bir arama fonksiyonu oluşturun.
  • E-ticaret sitenizin ana sayfasına ya da her sayfaya arama ikonunu yerleştirin.
  • Müşterilerinizin şikâyet ve sorunlarını bildirebilecekleri iletişim kanallarını aktif tutun. Sık Sorulan Sorular linklerinin yanı sıra müşteri hizmetlerine bağlı bir telefon numarası ve sizinle temasa geçebilecekleri elektronik posta adresini mutlaka sunun.
  • Müşteri hizmetlerine yönlendirme linklerini her sayfaya yerleştirin.
  • Müşterileriniz soru ve şikâyetlerini inceleyerek geribildirim yapmanız çok önemlidir. İletiye en geç bir (1) iş günü içinde yanıt vereceğinizi bildiren bir uyarı mesajı gönderin ve söz verilen sürede yanıtlarınızı iletin.

  • Müşterinizin siparişini tamamlamadan önce ürün stok bilgisini görmesini sağlayın.
  • E-ticaret sitenizde bulunan bazı ürünler satılmıyor ya da stoklarda tükenmiş olabilir. Bu yüzden ürünün, Internet üzerinden satışının yapıldığını bir ikonla belirtin.
  • Müşterinizin reklamda gördüğü her ürünü alabilmesi önemlidir. Web sitenizde toplu satış ya da indirim yaptığınız ürünleri belirtin.
  • Müşterilerinizi maksimum talep miktarı hakkında bilgilendirin.
  • Müşterinizin son onay tıklamasını yapmadan önce tüm fatura bilgilerini görmesini sağlayın.
  • Satış politikanızı, kabul ettiğiniz ödeme tiplerini ya da sizinle ilişkisi olmayan 3. parti bilgilerini müşterinize verin.
  • Stoklarda olmayan bir sipariş tedarik edildikten sonra müşterilerinize bilgilendirme yapın.
  • Mevcut ürün miktarını, teslimat süresi ya da olabilecek tahmini gecikmeleri müşterilerinize bildirin.
  • Müşterilerinize ürün bilgilerinin yanı sıra, problem ya da soruları için ne yapması gerektiğini, paranın kartından ne zaman çekileceğini, mal izlemek için tek bir sipariş numarası kullanıldığını, iptal, iade ve geri ödeme politikalarını bildirin.
  • Müşterinize siparişinin alındığını ve işleme konulduğunu e-posta, faks ya da web sayfa mesajı ile bildirin.
  • Müşterinizin tüm fatura bilgilerini sorgulamanız gerektiğini sakın unutmayın.
  • Müşterilerinizin siparişleri ile ilgili son durumu web tabanlı bir raporla görmesini ve siparişini takip etmesini sağlayın.
  • Müşterilerinize geçmişe yönelik alışverişlerini görüntüleyebilme olanağı sunun.
  • Ürün tedarik edilemiyorsa gerekli bilgilendirmeyi gecikmeden yapın.
  • Şirket içi politikalarınızda değişiklik olduğu takdirde müşterilerinize bilgilendirme yapın.
  • Müşterinizin ödeyeceği toplam fiyatı; istenen tüm ürün bilgileri, miktarı, maliyeti, tahmini taşıma ve diğer olası maliyetler ile birlikte olabildiğince erken gösterin.
  • Müşterilerinize kredi kartı, EFT/Havale gibi ödeme kolaylıkları sunun.
  • Ücreti ne zaman tahsil edeceğinizi son işlem sayfasında belirtin.
  • İşlem esnasında kabul edilen para birim veya birimlerini açıkça belirtin.
  • Online alışveriş işlemi sırasında müşterinizin CVV/CVC2 numaralarını da istemek zorundasınız.
  • Müşterinizi gerçekleştirdiği online alışveriş işlemi ile ilgili dökümleri mutlaka saklaması gerektiği konusunda uyarın.
  • Müşterilerinize ürün teslim tarihini önceden bildirin.
  • Sipariş veya varsa başka teslimat bilgileri, toplam ödeme tutarı, teslimatın nereye yapılacağı, beklenen teslimat tarihi ve teslimatın neyle, hangi taşıyıcı ile yapılacağı bilgilerini müşterinize verin.
  • Siparişin gönderimi sırasında kredi kartı numarası ve adres bilgilerini paket üzerine yapıştırmayın.
  • Satın alınan malı teslimat sırasında oluşabilecek hasarlara karşı sigortalayın.
  • Sipariş edilen malın yola çıktığını ve ne kadar zamanda müşterinize ulaşacağını e-posta, faks veya web sayfası aracılığı ile bildirin.
  • Müşterinize satın aldığı ürünün yola çıktığını bildirirken adet, yüklenme yeri, taşıyıcı şirket adı bilgilerinin yanı sıra sorun yaşandığı takdirde izlenecek yol hakkında da bilgi verin.
  • Müşterinize seçtiği ürünün kendisine ulaştırılma biçimini seçme hakkı tanıyın. Acil teslimat gerektiren ve hediye olarak teslim edilecek siparişleri ayrıştırın.
  • Müşterinizin karşılaması dahilinde alternatif olabilecek ekstra teslimat olanakları sunun.
  • Müşterinize teslimatın nerede, ne zaman ve kime yapıldığı konusunda bilgi verin.
  • E-ticaret sitenizde satışını yaptığınız her ürünün garanti koşullarını yazın.
  • Garanti koşullarında; garantinin süresi, hangi koşulları kapsadığı, hangi koşulları kapsamadığı, garantinin yüklenicisi ve nereye, nasıl başvurulması gerektiği bilgileri mutlaka bulunmalıdır.
  • Müşterinizin garanti hizmetinden kolaylıkla yararlanabilmesini sağlayın.
  • Müşterinize ürünün satış sonrası destek ve servis hizmetleri hakkında bilgi verin.
  • Müşterinize verilecek desteği ve destek tiplerini açıklarken desteği nasıl ve kimden alacağının bilgisi ile birlikte destek süresi ve maliyetini de bildirin.
  • Sorunu çözemediğiniz takdirde müşteriniz ile üretici arasında irtibat kurma olanağı sağlayın.
  • Yakın çevrenize, iş çevrenize e-ticaret siteniz ile ilgili tanıtım e-postaları gönderin. Ama gönderilerin dozunu kaçırmayın.
  • Türkiye’de ve uluslararası alanda sen çok kullanılan ücretsiz arama motorlarına kaydolun.
  • Kendi iş alanınızla ilgili yenilik yapın. Kimsenin satmadığı bir ürünü satın, hızlı teslimat yapmanın bir yolunu bulun, küçük promosyonlarla alışveriş deneyimini zenginleştirin.
  • Kullandığınız kartvizit, fatura gibi yazılı dokümanlarda, şirket kaşenizde e-ticaret sitenizin adresi mutlaka kullanın. Santralinizde müzik sesi yerine bir fon müziği eşliğinde e-ticaret sitenizin tanımını yapın.
  • Sitenizin içeriği konusunda bilgi almak isteyenler için “Sık Sorulan Sorular” ve “Müşteri Hizmetleri” gibi bölümleri mutlaka bulundurun. İçeriklerinin güncel olmasına dikkat edin.
KİŞİSEL WEB TASARIM

  • Kişiye Özel Tasarım
  • %100 SEO Uyumlu
  • %100 Mobil Uyumlu Tasarım
  • 1 Aylık Ücretsiz Uzman Desteği
  • 5 İş Günü İçinde Teslim
  • Anahtar Teslim Kurulum
  • 1 Yıllık Ücretsiz Domain (.com .net .org)
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
KURUMSAL WEB TASARIM

  • Firmaya Özel Şablon Tasarımı
  • %100 SEO Uyumlu
  • %100 Mobil Uyumlu Tasarım
  • 1 Yıllık Ücretsiz Uzman Desteği
  • 5 İş Günü İçinde Teslim
  • Anahtar Teslim Kurulum
  • 1 Yıllık Ücretsiz Domain (.com .net .org)
  • Sınırsız E-Posta Tanımlaması
  • Canlı Destek Sistemi (isteğe bağlı)
  • Mağaza Sistemi (isteğe bağlı)
  • -
  • -
  • -
  • -
E-TİCARET SİTESİ

  • Firmaya Özel Şablon Tasarımı
  • %100 SEO Uyumlu
  • %100 Mobil Uyumlu Tasarım
  • 1 Yıllık Ücretsiz Uzman Desteği
  • 5 İş Günü İçinde Teslim
  • Anahtar Teslim Kurulum
  • 1 Yıllık Ücretsiz Domain (.com .net .org)
  • 1 Yıllık Ücretsiz Hosting
  • Sınırsız E-Posta Tanımlaması
  • Canlı Destek Sistemi
  • Ücretsiz Sanal Pos Entegrasyonları
  • Sınırsız Ürün/Kategori/Marka Ekleme
  • Dinamik (Ajax) Ürün Listeletme
  • Canlı Ziyaretçi Takibi
Bu sayfa size yardımcı oldu mu?
1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (2 puan, ortalama: 5,00 puan, toplam 5)
Loading...